banners-1170-x-3795

Klachtenregeling

Keurmerk, service en garantie

De leden van NVOS-Orthobanda hechten aan hoogwaardige kwaliteit. Zowel van producten als van de dienstverlening. De onafhankelijke Stichting Erkenningsregeling voor leveranciers Medische Hulpmiddelen (SEMH) waarborgt dit en stelt strenge eisen aan onze leden. Vind een erkend orthopedisch (schoen)technisch bedrijf op de website van de SEMH.

 

Klachtencommissie

Onze leden doen er alles aan om een zo goed mogelijk hulpmiddel te leveren. Het kan uiteraard voorkomen dat u toch niet helemaal tevreden bent over uw hulpmiddel of de service. In dat geval kunt u uw klacht melden bij uw leverancier. Al onze leveranciers hebben een klachtenfunctionaris die samen met u zal proberen tot een oplossing te komen.

Komt u er samen met uw leverancier niet uit? Dan is het mogelijk uw klacht voor te leggen aan de onafhankelijke klachtencommissie van NVOS-Orthobanda. Let wel, wij kunnen alleen klachten in behandeling nemen die reeds eerder zijn voorgelegd aan de klachtenfunctionaris van de leverancier.

Om een klacht voor te leggen aan de klachtencommissie, dient u onderstaand formulier in te vullen. U kunt het formulier ingevuld terugsturen via nethcalk.[antispam].@nvos-orthobanda.nl.

 

NVOS-Orthobanda heeft met ingang van 1 januari 2021 een nieuwe klachtenregeling.

Klik hier om de klachtenregeling te downloaden

Klik hier om het klachtenformulier te downloaden 

Klik hier voor een overzicht van bij NVOS-Orthobanda aangesloten zorgverleners

 

Het secretariaat van de Klachtencommissie is op werkdagen tijdens kantooruren bereikbaar, zowel telefonisch als via e-mail.

Contactgegevens:

NVOS-Orthobanda Klachtencommissie / Ambtelijk secretariaat

Het secretariaat is op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur bereikbaar. 

De heer René Jongejans en mevrouw Jacqueline toe Water-Sluis

Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.30 uur.
T:   035 - 603 79 64
E:   nethcalk.[antispam].@nvos-orthobanda.nl